15/12

Denna dagen har varit bra, fast jag har varit så äckligt jävla trött.
Kunde nästan inte hålla mej för att somna i skolan, men efter att jag köpte två redbull så blev jag lite pigg.
Skolan gick jättefort idag, lämnade även in mitt kemiprov, så gött och ha det avklarat nu.
Sedan har jag varit med Ulla, Lavi och Sami. Som gamla goa tider, har inte umgåtts med dem på jättelänge.
Vi satt ifall hos Ulla och som sagt, det berömda rummet,
Köket.
Dom röckte, drack och vi snackade om allt mellan himmel och jord. Var fett chill! Och, nej ingen alkohol.
Kom hem för en stund sedan, vi har gäster hemma och jag vet inte vad jag ska göra.
Är så trött och har inget och göra.. men pallar  inte lägga mej nu, får ju inte missa Prison Break senare.
Sista veckan i skolan inan jullovet, det är så sjukt underbart! =)
ÅH, jag blir så fucked upp sur. Går inte och ladda upp bilder på bilddagboken, men tydligen kan alla andra göra det.
Tydligen på bloggen också.
Nej, nu är jag fan både sur och trött. Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0