13/12

Idag vaknade jag rätt tidigt och åkte till kinna med Samah och Alexandra.
Samah skulle väcka hennes pojkvän och köpa ut från systembolaget, Alexandra köpa födelsedagspresent och jag kolla på en vinterjacka.
Men jag hittade ingen snygg alls så det sket sig.
Vi gick ifall runt och kollade lite, sedan åt vi på MC. Det var gött! haha, längesedan man åt där.
Sedan åkte vi hem och jag bestämde mej för att göra mitt kemiprov eftersom att det ska vara inne på måndag.
Eftersom att jag inte gjorde första provet i " Organisk kemi " så fick jag göra det hemma och det var ju lika bra det.
Förutom att jag bara kan få G i betyg på det. Menmen, jag är nöjd endå!
Blev klar med det för ett tag sedan och nu gör jag inte alls mycket, sitter inne på youtube och lyssnar på massa musik.
Ikväll ska jag umgås med Steph. Får se vad vi hittar på! =)


Dom ser sjukt bra ut och sjunger underbart bra!
Danny och Måns från Idol!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0