12/12

Japp, klockan är 00.19 och jag kollade klart på en film för en stund sedan och när jag skulle lägga mej och sova så gick det inte. Jag är hur pigg som helst, jag måste sluta sova på dagarna.. Detta funkar ju fan inte, åh!
Blir ju så fruktansvärt trött i skolan imorgon isf.. blää!
Jaja, imorgon efter skolan ska jag åka in till Kinna och kolla om jag hittar någon jacka. För att jag behöver verkligen en ny, jag fryser häcken av mej i den jag har just nu.. Ingen vidare och gå runt i den och frysa..
Jag sitter och läser Kenzas blogg just nu, åh det är verkligen intressant att läsa hennes blogg, hon är så ärlig och öppen av sig och hon är sjukt fin också.. :)
Nej, nu ska jag tillbaka till sängen igen. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0