11/12

Idag är det torsdag, en dag inan den underbara dagen Fredag!
Dagen har varit  bra, förutom sista lektionen som var jobbig. Vi i hemkunskapen delade upp oss i grupper och skulle gå i olika affärer för att kolla priser och gemföra med varandra. Hur dyrt det är i den enda affären, hur billigt det är i den andra osv!
Det var jag, Cely och Victoria som skulle gå i MM egentligen, men hon var på kören så det blev bara jag och Cely.
Sedan träffade vi på Haris, Andreas, Emil och Elias. Så vi gick med dem. Det var trevligt, haha sjuka och roliga killar.
ifall, jag och Cely blev klara först, och dem hade fortfarande kvar ungefär två papper, så de lånade vårat papper så att de kunde skriva av oss. Det var roligt, men väldigt jobbigt!
Vi blev ifall klara vid ungefär tre, så åkte jag och Cely hem. Haris hängde också med. De andra pojkarna åkte till Örby.
Sedan när jag kom hem, så åt jag, sedan kollade jag på TV och pluggade lite.
Och som vanligt, råkade jag somna.. haha, typiskt mej! Men jag vaknade vid halv sju, så sedan dess har jag pluggat, varit med min syster och kollat på TV.
Som sagt, mitt liv är ju inte så intressant.. Det är la det enda jag gör på dagarna nu för tiden, förutom helgerna.
Imorgon är det Lucia, så alla lektioner på förmiddagen går bort. Fyfan, vad härligt.
Missar Forum, NO och svenska. Så hela förmiddagen blir det att kolla på Lucia och sedan fika med klassen.
Sedan har jag bara Engelska, matte och teknik kvar. Inga jobbiga eller tråkiga lektioner.
Jag lämnade förövrigt in min bok recension ( stavas ) i engelska idag. Jag är glad, den skulle egentligen vara inne imorgon, men jag hade redan läst ut min bok, så det var lika bra att skriva den idag och lämna in den.
Annars hade jag nog glömt det! höhö
Idag är det fortsättningen på Hannibal som visades på TV6 igår. Och den filmen heter Red Dragon.
Den är också sjukt bra, såg den när vi var utomlands.
Det börjar även en komedifilm på kanal 5 klockan tio, men jag vet inte vilken jag ska kolla på. haha =)
Åh, jag tänkte att jag skulle lägga in dagens klädsel, men det funkar tyvärr inte och ladda upp bilder.
Jävla skit! haha
Nu ska jag gå, vi hörs imorgon! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0