Underbar dag!!

När jag skulle ta bussen i morse, så åkte den bara förbi mig.. Blev riktigt förbannad och inte nog med det, så fick jag sitta ute i kylan i trettio minuter. Men sedan fick jag värma mig i bussen som körde mig till skolan.

När jag väl kom till skolan så fick jag reda på att vår sista lektion var inställd, så det var en början på en väldigt bra dag! Slutade vid elva och åt fort med några kompisar. Sedan åkte jag till Borås med Samah och shoppade. Fick med mej en hel del grejer hem. Sjukt skönt känns det att få fylla på garderoben.

Nu sitter jag hemma och känner mig verkligen jätteglad. Och vädret är så härligt, trots kylan. Allt känns så himla bra nu, som om det går framåt.. Men jag ska la inte säga för mycket, snart kommer la något som förstör det.. Men jag håller tummarna för att det bara är min tid som sagt!! =)

Nu ska jag lyssna hög musik och sedan duscha mitt äckliga hår.. Ska iväg och hämta mina Halloween kläder på posten senare. Happyface!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0