Tisdagkväll

Hej allihopa!

Klockan har passerat över tio på kvällen och jag sitter i soffan och kollar på tv samtidigt som jag känner att jag kan somna när som helst. Tidiga morgonar tar verkligen död på en känns det som, hehe.

Annars så gick skoldagen rätt fort och den var helt okej. Har härliga tisdagar. Sedan gick jag hem i det fina vädret med några vänner och när jag väl var hemma så hoppade jag snabbt in i duschen och sedan åkte jag iväg till Göteborg med Stephanie. Vi fixade en grej och sedan var vi på jakt efter en födelsedagspresent till min pojkvän som fyller år nästa vecka. Jag hittade det jag sökte och blev riktigt nöjd! Skulle absolut inte shoppa något till mig själv, men jag köpte en ny halsduk och ett par tights, men det var behövliga grejer.

Sitter här ett litet tag till och sedan lägger jag mig. Har sovmorgon imorgon, så underbart!! =) Godnatt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0