Tiisdaag

God dag allihopa!

Jag sitter i min soffa och är helt slut. Har inte gjort något ansträngade idag, förutom att jag har fått gå väldigt mycket.. Var inte i skolan idag pga att jag ställde upp på en annan grej med min pojkvän. Vi gick upp tidigt och tog tåget och gjorde det vi skulle och sedan har jag legat på min pojkväns soffa och inte gjort ett skit. Kollat på tv och njutit bara.. Underbart!!

Kom hem för ungefär en timma sedan och inte gjort någonting sedan dess. Behöver städa mitt rum, men kom på att jag ska byta rum i veckan, så det är ingen ide att städa det, för det kommer se ännu värre ut när vi väl flyttar alla möbler och allt vad det är. SÅ för att ta tag i denna slappa dagen så ska jag äta/kolla på Jims Värld och sedan sätta mig ner och plugga i några timmar. Ska även träffa Stephanie ikväll och så ska jag få sola som aldrig förr..

Latero my friends!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0