LoveStoned

Hej allihopa! Hoppas allt är fint med er.

Själv mår jag så där. Denna dagen har gått fort än så länge ifall. Lite skönt! Dock har jag och min pojkvän gått isär. Jag älskar honom fortfarande, men det är sådant som tyvärr händer ibland, oavsett om man älskar varandra eller inte.. Men jag är så lycklig över att jag fick spendera ett år och två månader med honom. Han har lärt mig så otroligt mycket som jag kommer att ha nytta av framöver och massvis av annat. Så mitt i allt det negativa som man kommer få gå igenom, så får man hitta det positiva någonstans. För en dag, så löser sig allting. Det lovar jag mig själv och jag vet att det kommer att göra det.

Till något roligare, så har jag fått ett nytt rum, så jag har donat och hållt på med det sedan jag kom hem från skolan. Behöver plugga glosor tills imorgon egentligen, men helt ärligt så skiter jag i det. Jag har varken lust eller ork till att göra det just idag. Lyssnar på sorgsna låtar istället och ska strax möta upp min vän!

Ha en fin dag, så hörs vi nog ikväll. Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0