LIVE IT

Jag och Stephanie skippade att äta ute innan pga att vi båda var rätt så trötta och bestämde oss istället för att gå till affären och handla och sedan sätta oss ute i det kalla vädret och prata. Det är faktist mysigare än vad man tror, trots kylan! Ibland kan jag älska att få ha på mig massa kläder och sedan sätta mig ute med någon trevlig människa och samtala. Men det är en helt annan femma, hehe.

Annars så har jag tryckt i mig tacos ikväll och kollat på tv. De desperate hemmafruarna har ju visats på tv idag och det fick man ju inte missa. Nu sitter jag i soffan och lyssnar på hög musik i hörlurar. Ska strax lägga mig i sängen och kolla tv tills jag somnar..

Annars så har det varit en helt okej dag! Inget plugg = underbart! Imorgon har jag sovmorgon, men slutar tjugo i fyra och direkt efter skolan så åker jag till min pojkvän. Vi ska iväg till Borås imorgon med en av hans vänner, så det ska bli trevligt. Hoppas jag hittar något roligt! =) Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0