It is sunday

Hej allihopa!

Denna helgen har varit bra. I fredags så hängde jag med några tjejkompisar och några kompisar till dom. Hade det väldigt trevligt, men dock blev det på något konstigt sett alldeles för mycket alkohol så jag mådde inte så bra på natten/dagen på lördagen. Men efter en skön dusch/lite sömn så mådde jag lite bättre ifall.
Det var så fint väder i lördags så jag spenderade dagen med min pojkvän. Vi mötte upp hans systers familj och lekte ute med barnen i det fina vädret, sedan handlade vi mat/beställde och satt hemma tills Stephanie och Samah kom över för lite tjejsnack. Vi pratade, lagade mat och sedan när min pojkvän kom hem igen, så kollade vi på världens finaste och bästa kärleksfilm!! =)

Och nu är det söndag igen. Har hängt med min pojkvän och sedan skiljdes vi åt och nu sitter jag hemma. Är barnvakt och har precis tryckt i mig mat. Har konstigt nog ingen "panik" känsla av att det är skola imorgon.. Fast det är underbart. Imorgon fyller min pojkvän år, så det skall firas med tårta och härliga vänner. =) (Trots hans vilja, haha..)

Nu ska jag chilla tills jag ska möta upp Stephanie för tjejsnack och solning. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0