I'm not a robot

Har haft en super bra dag tills jag tog tog ett långt bad och fortsatte att läsa boken. Trodde jag skulle bryta ihop. Slutet var så himla hemskt att jag fick tårar. För att slippa berätta hela historien så kan jag berätta att denna så kallade Malin förlorar sin pojkvän, mitt framför hennes ögon. Han var hennes allt och lite till.
Jag började att tänka på om någon nära till mig hade försvunnit en dag. Jag tror inte jag hade klarat det, utan totalt brytit ihop.. Men jag hoppas det aldrig händer, inte än och inte på flera år. Och om jag hade förlorat min pojkvän som jag älskar så otroligt mycket att du inte vet vad du ska ta dig till utan honom, så hade det nog inte funnits så mycket kvar av mig.

Kom ifall fram till att man ska verkligen uppskatta sin familj/vänner/nära och köra överhuvudtaget. Man vet aldrig om de en dag bara försvinner.. Tårarna vill komma fram så fort jag tänker på det.

Nu sitter jag här och kollar tv medans jag lyssnar på musik. Saknar Claes alldeles för mycket för att sova känns det som, jag är alldeles pigg. Måste ifall i säng snart för imorgon har jag skola tidigt, men går inte så långt, så undra vad jag ska göra imorgon.. Inget plugg har jag heller tror jag.. Tråkigt!!

Nej, godnatt.. Hörs imorgon!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas du haft en fin dag! :)

2010-10-05 @ 00:08:10
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Marie

Hejsann, kolla gärna in min blogg^^

2010-10-05 @ 00:18:37
URL: http://marrwie.blogg.see

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0