Godnatt!

Jag kollade på filmen och blev verkligen så ledsen. Filmen Du och Jag är så fin och sorglig, men helt otroligt bra! Att kärlek kan vara så hemskt och underbart, på en och samma gång.. Tur att jag har min fina pojkvän. Hade nog annars fortsatt att gråta nu, haha..

Annars så är jag fortfarande dö trött. Kollar på lite inspiration på bloggar angående smink. Jag har fastnat för detta med smink väldigt mycket på senaste.. Jag tycker det är hur kul som helst att sminka! Har dock bara sminkat på mig själv, men man utvecklas ju efter ett tag och speciellt när man får lite inspiration. Tycker jag är kanon kul! Förr använde jag aldrig ögonskugga och nu kan jag knappt gå runt utan det.. Riktigt snyggt är det, ifall man lägger det rätt.

Ska bara läsa klart och sedan hoppa i säng. Imorgon börjar jag tidigt. Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0