Godnatt!

Hade det trevligt med Stephanie innan! Det blev massa snack och sedan så solade vi. Blev jättebrun! Brukar aldrig sola med någonting på, men idag testade jag och sola med trosor på och vilket resultat det blev.. Tycker inte det är snyggt när man har linjer efter att man solat, men jag får stå ut. Ville se om det blev stor skillnad!

När jag kom hem så lagade jag mat och kollade sedan på de desperata hemmafruarna. Riktigt bra är det! Nu sitter jag i soffan och pratar lite med Samah samtidigt som jag kollar på Cougar Town. Är inte så trött, så ska lägga mig och läsa innan jag somnar hade jag tänkt. Har sovmorgon imån, extra skönt!! =)

Nej, hoppas ni haft en fin dag. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0