Dear John..

Jag har haft en bra söndag! Som avslut på denna dagen så kollade jag på Dear John. Åh vilken underbar och fin film!! Fick mig att fälla några tårar och saknaden kom fram. Jag tycker det är jättejobbigt att kolla på " Kärleksfilmer " när jag inte har någon nära mig. Kan låta konstigt, men det är så det är och då skippar jag hellre att se dom. Men jag kunde inte motstå och jag ångrar det inte. Ni som inte sett den, GÅ OCH SE DEN!! Totalt värt.

Nu är klockan redan ett på natten och jag ska lägga mig nu. Har sovmorgon = SKÖNT! Men jag går en lång dag imorgon.. Men det är bara att stå ut, för efter denna veckan så är det lov.

God natt alla fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0