Älsklingens födelsedag

Hej allihopa!

Vaknade tidigt i morse, trots att jag verkligen ville ligga kvar, men så blev det inte. Gick upp för att fixa mig och sedan packa. Sedan var det dags att ta bussen och fixa lite ärenden. Sedan gick jag hem till min pojkvän som fyller år idag och överraskade honom med fina blommor/kort och tårta. hehe! Hans presenter fick han i lördags.

Så jag och han har hängt hela dagen. Vi har pratat, myst med varandra, städat och handlat. Vid fem tiden så kom några ifrån hans familj för att gratta och äta tårta! En stund senare så kom alla vänner över och vi firade med presenter, tårta och massa snack! =) Har varit en jättetrevlig dag! På lördag fortsätter dock firandet med hans släkt, jättekul!

Nu är jag hemma ifall! Är helt slut.. Skulle egentligen sovit hos min älskade, men jag börjar så tidigt imorgon så jag skippade det. Har inte gjort mycket mer än att äta lite och bara slappat sedan jag kom hem. Saknar min älskling så otroligt mycket trots att jag varit med honom hela dagen. Snyyyffft!!

Lägger mig nog tidigt idag. Jag tycker om skolan, men har verkligen ingen lust att sätta min fot där imorgon. Jobbigt!! Godnatt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0