Alltså...

... jag är riktigt uttråkad!! Gav mig själv chansen att kolla på film innan, men det slutade med att bilden blev alldeles för stor på tvn, så jag såg inte översättningstexten och då var första saken förstörd och sedan så satt jag bara vid datorn och gjorde annat onödigt.. Ibland är jag hopplös och kan helt enkelt inte kolla på film själv.

Så ja, uttråkad var det. Klockan är elva och jag sitter här pigg som ett monster, men endå jävligt trött. Ingen lust att lägga mig i sängen heller. Drömmer mig bort lite.. tills fredag... för efter klockan 13.40 så har vi lov!! Det klingar perfekt i mina öron.

Imorgon kommer även min syster hem från Malmö. Och så har jag skola fram till klockan 2 och det innebär även ett prov och redovisning av vårat UF företag. Åker därefter till min gamla skola för att hämta ut gamla betyg och sedan ska jag sola. Finfin dag låter det som.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0