4e oktober 2010

Hallå allihopa!

Igår var det inte en så bra dag, men idag mår jag så mycket bättre. Speciellt när man får vila tankarna och tänka efter. Ibland säger man fel saker eller gör fel saker, men förr eller senare så blir allting bra. Man får inte tappa hoppet oavsett hur svårt det än är.

Idag vaknade jag upp med ett bra humör och efter att jag gjort iordning mig inför skolan så la jag mig ner i sängen och läste en bok jag började att läsa igår. Malin+Rasmus = SANT heter den. Den är fantastiskt bra än så länge!! Var så inne i att läsa imorse att jag till och med kom försent till skolan, haha.. Hade ifall en lång och helt okej skoldag.

När jag kom hem så chillade jag lite innan jag träffade Samah och Alexandra. Vi åt ute pga att fira Alexandras nya jobb och för att hänga lite. Efter det så skiljdes vi alla åt och nu sitter jag här. Satte på skön musik och började att skriva min rapport som ska in senare i veckan och nu är jag klar. Hur glad? SÅÅÅÅ här.. hehe.

Är barnvakt just nu också, så ska laga mat till skitungen och sedan ta ett långt bad och läsa! Lite senare ikväll blir det mys och tv som gäller. Ha en fin kväll, puss!


Kommentarer
Postat av: Cely

ÅH, den boken är så sjukt jävla bra! Grät i slutet dock..

2010-10-05 @ 18:55:28
URL: http://cely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0