26e oktober 2010 - 07.31

Känns ovanligt att vara uppe så här tidigt, men jag har gått upp klockan halv sju varje tisdag i ungefär sex veckor snart.. Skumt är det! hehe.

Annars, god morgon på er. Jag är lite piggare än vanligt, så det känns bra. Dock vill jag verkligen inte sätta min fot ute. Det ser verkligen iskallt ut och kan tänka mej att det är det också.. Och jag som inte ens köpt en vinterjacka än, det är dags snart känner jag!! Lär frysa ihjäl idag..

Eftersom att jag slutar tidigt idag så ska jag åka in till Borås och shoppa! Längtar redan. Kan lika bra kolla upp en vinterjacka då.. Hoppas jag hittar allt jag vill ha! =) Känner mig jätteglad och lycklig idag!! =) Underbart!!

Är hemma strax efter halv fem.. Så vi hörs då! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0