23e oktober 2010

God morgon allihopa!

Efter mitt inlägg igår så blev fikan med tjejerna av endå. Så vi köpte lite fika i affären och sedan gick vi hem till Tobbe och satte oss där. Blev massa prat och lite vin. Jag dricker inte vin, jag tycker det är vidrigt. Men jag fick i mig lite endå, hehe. Sedan gick vi till Biljardhallen där några andra människor var och sedan åkte jag hem. Var en väldigt nykter ( trots vinet, men det gjorde mig inte berusad ) och helt okej kväll endå.

Nu har jag duschat och känner mig en aning fräschare än vad jag gjorde i morse. Ska strax göra mat och sedan vila lite tror jag. Är rätt så trött. Ikväll blir det nog en hemmakväll bara! Men vi får allt se vad som händer..

Ha det så bra. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0