23.26

Well, idag har gjort en hel del, men endå ingenting! Det är en härlig söndag det.

Träffade Stephanie innan och vi gick ut på en promenad i det härliga och kalla höstvädret. Sedan kände jag för att äta, så det blev att vi åt mat ute och sedan gick vi en liten promenad till. Vi avslutade med att sola och gå till affären. När jag kom hem så pratade jag med min mamma som jag inte träffat sedan i torsdags och sedan hoppade jag in i duschen. Har även hunnit att äta, fixa mammas nya snygga hår, rensa bland mina tights, föna/platta/noppra ögonbrynen och även kolla ett Gossip Girl avsnitt. Hur jävla bra som helst var det!!

Så ja, har haft en hel del och göra nu på kvällen, men det har inte varit ansträngande. Nu har jag skrivit ett grattiskort till min kära pojkvän och funderar på vad jag ska ha på mig imorgon.. Lite extra fin vill man ju bara när ens kära fyller år. Ska ifall upp tidigt för att fixa mig/välja ut kläder och sedan beger jag mig ut på ärenden för att fixa till kalaset.

Vi hörs nog på tisdag igen, lär bli en fullbokad dag imorgon. Puss på er fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0