22a oktober 2010

Hej allihopa!

Igår var en sorgsen dag, men tack vare Stephanie så mår jag mycket bättre. Jag vaknade upp med världens lyckligaste humör. Så idag känner jag mig riktigt glad! Jag antar att dagarna framöver kommer att spöka lite, ena dagen mår man jättebra och andra lite dåligare osv. Men det är bara att ta sig förbi allting.

Skippade skolan idag, ville verkligen inte gå och kände att jag faktist fick vara hemma. Så jag sov ut istället och vaknade upp till ett fint väder. Började att sminka mig och fixa mig för att sedan fika med tjejerna, men det blev ändrat till senare på dagen. Men nu har jag ingen aning längre om det överhuvudtaget blir av? Orkar inte anstränga mig och bry mig heller för den delen. Så istället gick jag till affären med Stephanie och vi fick pratat lite. Vad hade jag gjort utan henne?

Nu sitter jag hemma och lyssnar på musik. Börjar bli lite trött. Funderar på att vila.. Men tror att jag ska in till Kinna för att kolla om jag hittar några fina kläder kanske. Behöver fylla på min garderob och hitta vinterjacka. Vi får hålla tummarna. Latero.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0