21a oktober 2010

God morgon!

Det borde vara lagligt att gå upp så här tidigt på morgonen. Usch! Idag är jag riktigt trött och ville inte ens gå upp i morse. Var nära att jag somnade om, men kände att jag verkligen behövde gå upp. Inte nog med det, så är det otroligt kallt! Måste sluta klaga känner jag.. haha!

Ligger i soffan helt avslappnad och njuter lite i mörkret  medans jag kollar på Jims Värld. Om en stund så ska jag sticka iväg till bussen som tarmig till skolan. Jag ORKAR inte! Får la tänka positivt så att dagen går fortare. Efter skolan så ska jag plugga och ha en pyssla om dig själv dag. Det behövs!! =)

Nej, nu tjatar jag bara.. Pusshej ni fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0