20e oktober 2010 - Systers födelsedag

Idag är det ingen vanlig dag, för idag är det nämligen min syster Zarahs födelsedag. Hon blir 22 år!! Sjukt vad gammal hon börjar bli, haha.. Nej skoja.. Det är la en av de bästa åldrarna som finns? Grattis ifall! Det är synd, för att hon befinner sig inte ens i närheten av oss så att vi kan fira henne. Hoppas att hon kommer ner och hälsar på snart.

Skoldagen har varit bra annars. Cely var och hälsade på idag, så det var mucho trevligt. Hade möte med min mentor också och det gick galant! Gjort klart protokollet till vårat företag har vi också gjort klart. Så idag har varit en bra dag och en del har gjorts klart.

Tog bussen hem med Cely och nu har jag precis tryckt i mig mat. Är ganska trött och vill sova känner jag. Men vet inte riktigt.. Behöver plugga lite till mitt prov nästa vecka, mina glosor tills på fredag och även läsa några kapitel i Administration.. Ja, ni förstår grejen. Nu ska jag sätta igång för senare ska jag träffa Steph för prat och mat! Puss alla kära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0