18e oktober 2010

Nu är jag hemma igen!! Så otroligt skönt.. Idag har inte varit min dag. Och nej, det har inte hänt något speciellt alls för att jag ska tycka så. När jag vaknade i morse så kände jag helt enkelt att det inte var min dag!

Skoldagen har varit helt okej. Inget märkvärdigt! Fick mig flera goa skratt innan jag stack iväg till bussen ifall och det tackar jag för. Har precis tryckt i mig mat och kollar på tv. Om en stund så ska jag hoppa in i duschen hade jag tänkt. Vilket hemskt och tråkigt väder vi idag!!

Annars så ska jag senare ikväll åka till min pojkvän och mysa. Längtar jättemycket! Medans han är iväg och tränar, så tänkte jag gotta ner mig i soffan och kolla på Valentine's Day! En film som verkar bra.

Eftersom att jag är Kamratstödjare, så är jag iväg på någon slags information hela dagen imorgon. Så vi hörs då! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0