17e oktober 2010 - söndaag

Efter mitt hemska och deprimerade inlägg i fredags så rensade jag och hängde upp kläder i min garderob. Sedan mötte jag upp min vän Stephanie för att hyra filmer och köpa gott att äta. När vi väl kom hem till mig så satte vi oss och prata lite, sedan fick vi ett samtal och då var våran filmkväll över. Vi bestämde oss för att åka iväg till en vän och umgås och förtära lite alkohol. Kvällen blev plötsligt bra och jag hade det kul.

Igår så vaknade jag vid elva och hoppade in i duschen direkt. Sedan gick jag runt och hade på hög musik och sjöng medans jag fixade mig/packade osv. Sedan åkte jag iväg till min pojkväns föräldrar där det var familjekalas för min pojkvän som fyllt år. Det var jättetrevligt, dock var vi båda så trötta, men vi gjorde det bästa av saken! När kalaset var över så hängde jag och min älskling i våran ensamhet och sedan var det dags för festa. Jag skulle inte dricka något, men blev bjuden, så kunde inte tacka nej.. Men kul hade jag ifall! Kom inte i säng sent heller.

Och idag kära ni, är det söndag. Har varit en jättebra söndag. Idag har jag och Claes firat ett år och två månader. Det är helt SJUKT vad tiden går fort. Vi har sovit ut, ätit pizza och andra onyttigheter och kollat på Dexter. Sedan följde han mig till bussen och nu sitter jag här hemma.. Kollar på Gossip Girl!

LATERO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0