16.44

Igår kväll var en helt okej kväll. Roligt var det. Dock var mitt huvud och mina tankar på ett annat ställe.. Men på vägen hem så pratade jag och Steph så otroligt mycket om allt mellan himmel och jord. Jag var inte hemma förrens vid kvart i fyra på morgonen ungefär pga att vi satt ute och pratade efter festen. Men nyttigt var det!

Vaknade efter klockan ett idag och var jätteseg, vilket jag fortfarande är. Lyssnade lite på musik och sedan hoppade jag in i duschen. Lagade mat efter det och sedan har jag spenderat onödiga timmar på att sitta vid datorn och göra ingenting. Jag som skulle ha pluggat!! Men det får jag ta tag i snart.
Annars så har jag gjort noll idag och det känns konstigt nog jättebra. Vaknade upp med världens klump i magen och jag trodde det aldrig skulle försvinna, men nu har det lagt sig. Känns skönt..

Och på tal om något helt annat så har jag letat efter ett par skor i ungefär en timma nu på olika sidor. Behöver ett par till Halloween, men hittar inga som jag vill ha.. Typiskt. Får använda ett par som jag har hemma eller så kanske man ska ge sig ut på en shoppingrunda i veckan?

Nu ska jag sätta igång med de nödvändiga grejerna, dvs plugg. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0