15e oktober 2010

Har verkligen ingen lust att blogga eller någonting denna kväll. Är irriterad och tappat lusten.

Hade planerat dagen, men sedan sket det sig lika fort. Så trött på det! Så idag har jag varit i skolan och sedan har jag varit i Kinna en stund. Sedan åkte jag hem och tryckte i mig tacos och lyssnade på underbar musik. Efter det mötte jag upp Stephanie för att tjata skit. Och nu sitter jag hemma igen! Lyssnar musik och försöker undvika allihopa som är hemma hos mig just nu. Min farbror och kusin är här.. Och jag är ingen trevlig person att prata med just nu. hehe!

Annars.. vill helst supa till det idag, men blir nog istället en hemmakväll. Ska nog redan ta och lägga mig strax. Känns verkligen inte som fredag och jag som ville ha en BRA helg.. Men inte ens det kan man få! Nog tjatat om mitt klagande.. Hoppas ni får en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0