13e oktober 2010 - 19.53

Nu är jag äntligen hemma igen efter en jobbig skoldag.. Okej, egentligen inte jobbig, men väldigt lång och jag var så himla trött. Direkt efter skolan så åkte jag till min pojkvän och en stund efter så åkte vi till Borås för att köpa spel till honom, hehe. Jag fick med mig hem en jättebra svensk film som jag såg för några år sedan och det var ett bra pris för den. 139 kronor kostade den bara! =) Åt mat som avslut och sedan åkte vi hem.

Nu sitter jag här.. Dö trött!! Ska strax tvätta bort sminket och sedan äta min andra macka av Subway.. Gottt! Ska lägga mig gött i sängen sedan och kolla på den nya filmen jag köpte. Du & Jag heter den föressten!

Imorgon är det torsdag, så underbart. En dag närmare helgen och jag kan inte mer än att tacka. Behöver ta det lugnt och sova ut i helgen känner jag. Inget ansträngande ifall. Dock ska vi fyra min pojkvän och så också, så det passar utmärkt. Ha nu en fin kväll! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0