12e oktober 2010!

TröttTröttTrött! Det är vad jag är och har varit hela dagen. Ett mirakel att jag ens gick upp i morse och GICK enda till skolan i det iskalla vädret, hehe.

Annars så gick skoldagen fort och slutade halv ett. Fick ett samtal av min syster som bor i Malmö som skulle komma och hälsa på snabbt och hämta en jacka som låg här som var hennes. Så jag och Stephanie träffade henne en liten stund och sedan var vi ute i det fina vädret. Vi tog oss en glass och jag köpte även en ny stor necessär som jag kan ha både mina hudprodukter, smink, borste osv när jag åker bort. Blir så mycket enklare!

När jag väl kom hem så åt jag och sedan duschade jag mitt äckliga hår.. Nu sitter jag och glor Simpson. Känns som att jag kommer att somna när som helst. Det hade varit riktigt underbart och härligt!! Men tyvärr.. Om någon timma så ska jag och Steph äta ute!! =) Så vi hörs! Idag är det tisdag och bra program på tv.. Lovely!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0