09.15 - 7e september

God morgon allihopa!

Hade en bra kväll igår med min pojkvän och i morse när jag skulle stiga upp ur den goa sängen och hans underbara famn, så ville jag inget annat än att vara kvar.. MEN tyvärr.

Jag sitter just nu i skolan och har gjort klart mitt Powerpoint arbete. Äntligen!! =) Har två lektioner kvar och sedan slutar jag klockan två. Idag är en sådan dag då det är riktigt trist väder ute med regn och det är grått. Vill ligga hemma i min säng och inte göra någonting. Fast i detta läget, i min pojkväns säng, men det får jag vänta med.

Min dag ska ifall bestå av skola, plugg och förhoppningsvis träffa Stephanie och även sola! So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0