The end

Min helg har varit ganska bra. Min syster ifrån Malmö och min moster har varit här i helgen och hälsat på ( De är fortfarande kvar..) så det har varit ganska mysigt. Ska bli jättetråkigt att de åker hem imorgon och på tisdag.
Annars så har jag bara tagit det lugnt, varit på pool/grillparty och idag har jag grillat med min pojkväns vänner och haft det ganska bra. Sedan var jag med Steph och så.

Nu sitter jag här nyduschad och lyssnar på musik medans jag tänker. Ska strax fixa iordning mitt hår och sedan lägga mig i sängen. Är trött och mina tankar flyger hit och dit. Känner mig ganska hjälplös och så orkar jag verkligen inte det sista i skolan nu. Har ett prov på onsdag som nästan tar död på mig då det är ett ämne som jag inte riktigt kommer överrens med. MEN, jag ska försöka och inte bryta ihop det sista, utan att bara hålla ut trots att jag inte vill. Men framöver så händer det lite roliga grejer, så får tänka positivt.

Talk to you latero. xxx!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0