Sunday

Det är fint väder ute, men lite kyligt, det är söndag, och jag sitter hemma. Hehe! Känns som att jag behöver göra tusen saker, men jag vet inte riktigt vad det är jag behöver göra egentligen förutom att städa mitt rum, leta upp några grejer och komma på vad jag ska vara på "spexfotot" vi har på torsdag. Känns som en himla jobbig vecka framför mig, lär ju ha massa plugg också, men hoppas inte! Kan ju hålla tummarna för det ifall!
Men just nu för tillfället så förtränger jag allting jag behöver göra och bara sitta här och njuta av tystnaden.

Senare ska jag ifall träffa Steph&Zarah. Sista dagen vi är tillsammans på ett bra tag. Jag saknar våra gamla sjuka/roliga tider.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0