SleeepSleeep

Hej allihopa!

Måndag idag och dagen har varit okej. Har gått segt, men hoppas att det snart börjar gå fortare så att det blir kväll och alla bra/roliga serier börjar på tv6. Höjdpunkten på måndagar och det enda som räddar min dag idag. Har varit så arg och besviken så det är sjukt. Ibland är det helt enkelt jobbigt att inse vissa grejer, men man måste vara stark och ta sig igenom det. Det försöker jag göra och jag har min vän Steph som är guldvärd och finns där för mig. Vad hade jag gjort utan henne?!

Efter skolan så mötte jag ifall upp Steph och vi satt ute och pratade om allt möjligt i det fina vädret. Nu är jag så trött så att det känns som att huvudvärken smyger sig på, så jag ska ta och lägga mig i sängen och kolla på tv innan jag ska ut lite senare ikväll igen.

Ha det fint allihopa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-05-24 @ 19:49:12
Postat av: Madeleine

Åh tack tack tack! Puss

2010-05-24 @ 19:49:46
URL: http://maddemodig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0