ROMEO

Jag har gått runt hemma hela dagen och pluggat, kollat tv och lyssnat på sjukt bra musik! Det har varit en helt okej dag faktist och det gillar jag väldigt mycket! Lyssnar fortfarande på musik fast jag borde plugga, men jag tar paus från pluggandet och fortsätter imorgon. Väntar på att klockan skall gå fortare så att alla bra serier som går på tv skall börja! =)

Annars då? Jag tror att min sista pluggdag för denna veckan är imorgon och det känns riktigt bra! Jag är så trött på att som innehåller plugg. Längtar så otroligt mycket till sommarlovet så det är helt sjukt. Snart är det dags att börja kolla bal/avslutnings kläder också. Vilket säkert blir att jag är ute i sista minuten, som vanligt.. Men det får det bli ändring på!

Ha en fin kväll, xxxx!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0