Min måndag

Jag borde egentligen suttit hemma och plugga idag pga att jag har prov på onsdag. Men inte gjorde jag det. Istället så åkte har jag hängt med Steph, Zarah och Adam. Vi har gjort lite allt möjligt och jag har haft en sådan underbar dag. Bra sällskap och hur bra väder som helst. Har inte skrattat så mycket på länge, känns greato.
Som ett avslut på denna dagen så fick jag pussa på min man.

Sitter just nu hemma och är helt slut. Ska ut på en promenad med Steph och Zarah om en liten stund och sedan blir det läggdags. Imorgon är det skola och plugg som gäller HELA dagen. Längtar inte alls, men efter att onsdag är över så kan jag slappna av lite.. Puh.

Ha en bra kväll! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0