Mad World

Nu är jag hemma igen, känns helt underbart att få sitta på golvet i mitt rum med laptopen i knät och bara njuta av låtar som man tycker om. Vet inte riktigt vad jag skall säga om denna dagen, men känner att all negativ energi jag har skrivs ut här i bloggen, jag hoppas att ni står ut ifall.

Allt flyter egentligen på så bra, men endå känns allt dåligt och hopplöst samtidigt. Någon mer som känner såhär? Känns som jag är den enda, men jag är ju ganska speciell.. hehe. Känns som att mina dagar går ut på att gå till skolan, sitta hemma och lyssna musik som gör att jag klarar mig, plugga, sova och så börjar allting om igen. Som en låt som man lyssnar på om & om igen. Det är blandande känslor med både lycka, sorg och skratt.

Hoppas ni står ut med mig tills vidare, tills jag kommer med något roligt att skriva om. Något som fyller ut alla dessa negativa inlägg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0