Higher

Jag har haft en bra dag idag också. Det är underbart.

Jag sitter i mitt rum och lyssnar på musik, men har tröttnat och behöver ny musik känns det som. Det är synd att mitt huvud inte riktigt fungerar så här sent på kvällen. Jag vill ha sommar och värme som stannar. Roliga utekvällar med vänner och allt det lilla extra som hör till. Men jag låter dessa tankar få stanna i drömmarna ett litet tag till.

Har fullbokad helg. Inte illa det måste jag säga. Men förhoppningsvis får man ha en bra helg. En riktigt bra helg. Blir nog riktigt besviken annars. Men hur många gånger har man inte fått bli det liksom, så ännu en gång kanske inte spelar så stor roll.

Vi hörs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0