CROSSES

Jag sitter i mitt nya möblerade och städade rum och lyssnar på underbara José González som har en sådan fruktansvärt underbar röst. Man tröttnar verkligen aldrig. Jag är hur trött som helst och orkar egentligen inte med något, men jag har ingen lust att lägga mig heller. Jag är så trött att jag nog kommer att falla ihop snart. Usch.

Annars så är det måndag och ytterligare en ny vecka. Känns inte speciellt lockande, men på torsdag så fyller jag faktist år, så jag försöker hålla ut. Och nästa vecka blir det en skön vecka också, för då går vi bara tre dagar. Allting flyter på, trots att jag känner att jag inte alls har någon koll på skolan längre med läxor osv. Jag har tappat den lusten för ett tag och får förhoppningsvis tillbaka den imorgon och resten av veckorna som är kvar.

Idag har det varit skola och sedan har jag hälsat på min pojkvän. Ibland undrar jag vad jag hade tagit mig till utan honom? Bugar och tackar för att han finns.
Nu ska jag fortsätta lyssna underbar musik och sitta här ett litet tag till. So loong!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0