7e maj

Hej allihopa!

Igår var det torsdag och en dag då jag fyllde år. Var en mycket trevlig dag! Spenderade den mest med att få presenter av mamma och pappa och sedan åkte jag iväg för att hänga med min pojkvän. Nu är det ett helt år kvar tills jag fyller år igen.

Sitter just nu hos min pojkvän. Han är inte hemma så jag sitter här och gör inget förutom att blogga/kolla tv. Ska strax upp och göra frukost till mig själv! Annars så ska jag inte göra mycket mer av den här dagen förutom att plugga och träffa Steph för att göra något roligt! Annars så är jag upptagen hela helgen med grejer, inte riktigt likt mig, men det är kul att ha planerat saker! =)

Ha en fin dag sålänge! xxx!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0