26 maj!

Hej allihopa!

Ni kan nog inte gissa hur slut jag är just nu. Vill bara lägga mig i sängen och sova! Men får vänta ytterligare några timmar tills dess. Jag har spenderat mina dagar genom att gå i skolan, hänga med Steph & träffa min pojkvän. Var otroligt skönt att inte ha någon skola idag, så jag har bara varit med Steph och njutit.
Allt går framåt nu och det känns riktigt bra. Får ju hoppas att det fortsätter så också! Saker och ting kan ju förändras väldigt fort.

Annars så är jag riktigt glad för att jag, Steph & Zarah åker utomlands den 14e juni. Ungefär tre dagar efter att jag slutat skolan. Gissa hur glad jag är?! Önskar dock att vi åkte redan nu i helgen... MEN, det är bara att stå ut för det är inte så långt kvar. Ska bli så jävla roligt. Ska nog redan börja skriva en lista snart om vad/vilka grejer jag skall ha med mig!

Jag bör egentligen ta tag i att städa mitt rum, men jag orkar inte... får göra det imorgon. Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0