21.03

Det känns inte som fredag. Jag sitter hemma på en fredag. Helt själv! Okej, så illa är det inte.. Eller jo det är det visst! Jag har insett vilken sucker jag är på att vara ensam.. Det är så himla tråkigt och jobbigt! Jag som älskade att vara ensam förr, det var helt underbart, men förtillfället känns det riktigt dåligt.

Annars har jag som sagt färgat håret/pluggat/kollat tv och önskat att tiden gått fortare. Den är bara nio och jag vill ha lördag igen så att jag kan sticka ut och träffa människor.. Men känns som att det lär ta en tid innan dess. Annars så ska jag strax föna/platta mitt hår och sedan ska jag nog gå och lägga mig innan det händer något med mig som inte borde hända.. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0