20maj.

Jag är helt slut. Orkar knappt hålla uppe ögonen, men måste göra det för annars somnar jag nog inte ikväll. Denna dagen har varit helt okej. Först var det ju hur bra väder som helst och sedan börjar det regna och åska. Det har hållt i sig och lär nog göra det hela kvällen. Men det är så himla mysigt! =)

Annars så har jag fått med mig lite nya plagg&smycken efter en liten runda i Kinna. Man har ju faktist tur om man hittar något med tanke på att det inte finns så många klädaffärer här. Är ganska nöjd! Hade velat åka till Borås och shoppa ännu mer, med tanke på att jag vill ha nya låga Converse skor, men det får vi ta en annan dag.

Nu ska jag kolla om maten är klar och sedan slänga mig i sängen och kolla Tv tills det är dags att sticka ut en stund för och göra en grej! Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0