19.52

Vet inte riktigt vad jag ska tycka om denna dagen. Eller jag behöver ju inte tycka något heller. Har fått gjort saker som jag behövt ifall dvs städa och plugga. Känns riktigt skönt och nästan vara klar med bildarbetet som skall in på fredag (tror jag ifall!) Och ha gjort klart lite uppgifter till SOn. Dock har jag slarvat bort min bok och frågorna till uppgifterna.. Hur lyckas jag? Kan hoppas på att den ligger i skåpet i skolan.

Lyssnar på musik för första gången idag! Kan ni fatta det? Det kan jag nästan inte göra själv.. Men det är underbart ifall. Jag ska strax äta och sedan kolla på tv hela kvällen. Det är en vana jag har, att alltid kolla på tv på kvällen innan det är dags att lägga sig.

Imorgon har jag och min pojkvän 9månader ihop, så då skall vi hänga med varandra! Längtar redan med tanke på att jag saknar honom ganska så mycket. MEN, ha en fin kväll folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0