19.44

Har spenderat mina timmar genom att plugga svenska, vilket gick jättebra och sedan skulle jag försöka förstå mig på kemi. Det gick riktigt trögt, men det är bara att ligga i och kämpa på. Jag gav tyvärr upp efter någon timma och bestämde mig för att åka och köpa nya Convere. Dock var det bara så konstiga storlekar, så jag fick inte med mig några hem, men fick med mig två par andra skor. Så jag är rätt nöjd endå. Sedan satt jag, Steph & M bara ute och chillade/pratade!

Min pojkvän och några vänner sitter ute i det sköna vädret och dricker och har kul. Känner mig lite avundsjuk faktist. Vill med kunna sitta med dom och bara njuta.. Men inte får jag det pga att jag just nu är barnvakt tills ikväll. Lite tråkigt, men bara att stå ut.. Jag håller just nu på att kolla på en film och har satt igång med kvällsmaten.

Ha en fin kväll. Pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0