18 maj

God morgon!

Trots att jag la mig lite försent igår är jag inte så trött som jag borde vara. Men efter halva skoldagen, så lär jag inte vara så pigg längre.. Lär somna direkt när jag kommer hem, hehe. Annars så hade jag en trevlig dag igår som sagt, var med min pojkvän och sedan gick jag ut på en promenad på kvällen med Stephanie! Kom inte i säng förrens halv ett ungefär.. Men jag lever idag ifall! hehe

Annars så är det tisdag. Tycker om tisdagar väldigt mycket. Nu har hälften av niorna åkt till Grekland pga träningsläger eller något liknande, tror jag, men inte riktigt säker. Så nu är det inte många nior kvar i skolan, vilket betyder att det är ganska lugnt denna veckan och lite av nästa. Men hoppas på att denna dagen går fort ifall, så att jag sedan kan komma hem till min underbara säng.. Den lockar!! Ska nog ta och göra klart min faktadel till bilduppgiften och frågorna till Son, så att jag slipper tänka på det sedan.. Men vi får se senare!

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0