01.45

Min långhelg har varit hur bra som helst! Jag har varit med min pojkvän och jag bosatte mig även hos honom i två dagar, vilket var greato. Har varit med vänner och haft det hur kul som helst! Härjat runt lite överallt och även prickat in en helt underbar/galen partykväll! Idag har jag & Steph varit ute och pratat om allt mellan himmel och jord och sedan bestämde vi oss för att grilla i det härliga vädret. M kom även över och joinade oss under grillningen. Har fått gjort mycket roligt under dessa fyra dagar och allt är så underbart! =)

Sitter just nu så här sent och känner att jag är väldigt hungrig. Har slängt in mat i ugnen, men det går segt.. Är hur trött som helst efter denna dagen, men det har det varit värt! Jag är hur glad som helst, men jag saknar min pojkvän. Men saknad är också bra, hehe. Vi har varit tillsammans i 9månader på måndag och gissa hur glad jag är?! Nja, tror inte ni kan göra det faktist! Men kul är det!

Hoppas ni haft en bra långhelg! God natt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0