Tvkväll!

Nu har jag varit med Steph och det har varit trevligt. Vi köpte lite grejer och sedan har vi gått på en promenad och sedan suttit ute och pratat i flera timmar. Sedan mötte vi upp Samah och begav oss hemåt. Fyfan vad kallt det är ute, helt sjukt!

Jag sitter här och lyssnar på Tokio Hotel och har blev påmind om hur bra dom är och hur mycket jag tycker om dom! Jag ångrar starkt att jag inte gått på någon konsert än. Det är ganska trist, väldigt måste jag säga.. Måste nog ta och kolla om det finns biljetter kvar till deras konsert i Göteborg eller om det finns någon som säljer på Tradera. Hade varit mer än underbart!

Nu ska jag njuta av en kväll framför Tvn! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0