Torsdag!

Jag överlevde en torsdag i skolan och skoldagen var seg. Men det var underbart när jag väl slutade!
Efter skolan så var jag hemma en stund sedan hjälpte jag min syster med att hämta ut ett paket, där det låg en dammsugare som hon hade beställt, och eftersom att hon var/fortfarande är lite sjuk, så fick ju jag självklart bära det tunga/jobbiga paketet. Så jag har spenderat någon timma hos henne och hennes pojkvän.

Nu är jag hemma och lyssnar på bra musik tex Patrik Isaksson. Har tryckt i mig lite choklad också.. ( Dåligt Aliaa!! ) Men jag kände att jag behövde det. Jag ska strax tvätta bort mitt smink och sedan plugga lite engelska.. Jag undrar när läxorna kommer ta slut?! Aldrig?! Blir så trött på det.. och jag behöver helg mer än någonsin just nu.

Plugg och sedan blir det en väldigt lugn kväll. Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0