My day

Efter att ha gjort Nationella i engelska vilket förövrigt gick ... Jag vet inte hur det gick faktist. Sedan har jag i princip spenderat hela min dag hemma hos min pojkvän. Vi har inte gjort så mycket mer än att ha sovit, spelat Tekken6 och myst. Det har varit en behövlig dag och få ha tagit paus från allting och det har varit så sjukt underbart!
Längtar otroligt mycket till lovet känner jag nu, för då kan man göra exakt vad man vill och när man vill.

Annars så kom jag hem för en stund sedan och gör inte mycket. Väntar på att pappa ska komma hem så att jag kan få göra min efterlängtade potatimos! Sedan blir det Tvn som gäller hela kvällen tills det blir nog.

Längtar till helgen nu faktist. På fredag så blir det kanske bowling med tjejerna och på lördag blir det 50 års middag för min pojkväns pappa. Blir nog en bra helg!

Nu ska jag inte tröttna ut er med mitt snack... LATER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0