Min onsdag!

Efter skolan mötte jag upp Steph och vi åkte iväg och fikade! Det var jättetrevligt! Vi fick pratat om en hel del grejer som var behövliga och jag har saknat henne så mycket. Var ett tag sedan vi träffades nu. Men hon åker iväg på en resa snart igen. Hon reser hela tiden, det måste vara hur underbart som helst! =)
Efter fikan så besökte vi Tobbe och min pojkvän en sväng och sedan åkte vi hem.

Jag har precis blivit klar med alla mina läxor för veckan och är hur glad som helst! Jag behöver ta ledigt från pluggandet ett tag, men det går tyvärr inte trots att jag e helt slut. Var längesedan jag hade så här mycket på en och samma gång. Mina so böcker står och skriker efter mig... Har prov på fredag, så dags att sätta igång att plugga lite till ikväll..

Måste tillägga att jag har världens härligaste vecka.. Eller inte.. Fast humöret är på topp endå! Nu längtar jag efter en lugn helg som jag planerat!

Ha en fin kväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0